De’ale Ramayanei

Acum, ca tot ai facut cunostinta cu familia Ramayana, te invitam sa razi si tu, impreuna cu noi, de cele mai amuzante intamplari ale fetelor noastre.

Meseria de chelner presupune interactiunea continua cu oamenii. Este imposibil sa nu existe cateva povestiri amuzante, indiferent de cat de eficiente si abile sunt muzele Ramayana.

Un exemplu este “accidentul” Cristinei, care pentru o secunda a uitat ca Ramayana Cafe, altar al confortului, este plina de tabureti. Harnicuta si dornica sa fie cat mai eficienta, Cristina s-a aplecat deasupra mesei si s-a impiedicat de un taburet, aterizand fix langa client pe canapea. Dupa aceasta auto-invitatie lipsita de victime colaterale, vizita clientilor a decurs fara incidente.

Daca ai fi venit la Ramayana acum ceva timp si ai fi coborat la demisol, ai fi putut sa o gasesti pe Claudia in genunchi, cu doua tavi pline in mana, razand cu lacrimi. Claudia a facut un pas gresit si a aterizat de pe trepte direct in genunchi, fara sa verse insa nicio picatura din tavile supra-incarcate. Nu acelasi lucru s-a intamplat si dupa sesiunea de ras.

Deoarece cine se aseamana, se aduna, Flory a fost retinuta intr-o dimineata, in timp ce amenaja terasa, de un canal, aflat inoportun in calea ei. Problema probabil ca nu ar fi fost asa de grava, daca in acelasi timp un client nu ar fi intrat pe poarta, iar Flory, jumatate in canal, nu ar fi incercat sa il informeze, cat mai profesional, ca va veni imediat la el.

Ramayana este invesmantata din cap pana in picioare in materiale si falduri pretioase, asadar electricitatea statica este la ea acasa. De aceea Ana isi cere scuze pentru micile socuri electrice pe care le ofera clientilor cateodata.

Cu aceeasi ocazie, Alexandra isi cere scuze pentru incidentul ramas in istorie sub numele de “Ceai de Fanta”. Deoarece clientul a dorit o Fanta la temperatura camerei, Alexandra a pus bautura la incalzit in apa calda. Problema e ca timpul si temperatura nu au fost cele ideale, asadar, la masa a ajuns un ceai de Fanta, o noua specialitate Ramayana – scoasa rapid din meniu.

Nicoleta isi cere scuze pentru ziua in care, grabita sa faca curat, a intrat val-vartej in toaleta de barbati deja ocupata, iar Ioana regreta trezirea brusca din somn a oaspetilor care se bucurau de confortul oferit de canapelele noastre.

Speram ca incursiunea in culisele Ramayana te-a apropiat mai mult de noi.

Te asteptam cu drag la orice ora din zi sau noapte!

Facebooktwittergoogle_pluspinterestlinkedinFacebooktwittergoogle_pluspinterestlinkedin

Despre Ana Musat

Ana este Marketing Manager Ramayana Cafe. O idealista care vede mereu jumatatea plina a paharului, Anei ii plac oamenii pozitivi, de care se inconjoara mereu, motiv pentru care Ramayana a devenit a doua sa casa.